Bijna bijna bijna! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Roos Gerritsma - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Roos Gerritsma - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna!

Door: Roos Gerritsma

Blijf op de hoogte en volg Roos

05 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Dag lieve mensen,

Volgende week vier ik nu mijn laatste dagje Nederland. Raar! Woensdagochtend (13 augustus) stap ik om 10:20 op mijn eerste vliegtuig. Rond 23:00 lokale tijd kom ik aan in Washington DC, na overgestapt te hebben in Londen en New York. Al met al zal ik zo'n 20 uur reizen. Maar dan ben ik ook eindelijk in Amerika, iets waar ik al heeeel lang naar uit kijk.
Wat ik daar allemaal ga beleven wil ik jullie allemaal vertellen, vandaar deze blog. Zo hou ik iedereen zoveel mogelijk op de hoogte zonder het verhaal dertig keer te hoeven vertellen. Ik zal proberen zoveel mogelijk te updaten. Van voorgaande AFS’ers heb ik gehoord dat het niet zo makkelijk gedaan is als lijkt en dat je nooit zin hebt om te uploaden. We zullen zien!
In ieder geval kan ik alvast vertellen dat ik in Annapolis, Maryland, kom te wonen, bij een moeder met een zoon. Ik heb een double placement, dus er komt een Italiaans meisje bij, wat me heel erg leuk lijkt. Ze hebben ook een hond (ook echt heel erg leuk) en wonen op een heel mooie plek lijkt het. Ik ga daar naar Annapolis High school.
Nou ja, dit was het voor nu, de volgende blog zal vast uitgebreider zijn!

Liefs,
Roos

p.s Wil je dus op de hoogte blijven, meld je dan aan in de mailinglijst, dan krijg je een mailtje als ik een nieuwe blog heb gemaakt!

p.p.s Locatie invoeren ging niet echt goed

  • 05 Augustus 2014 - 16:07

    Anne-Claire :

    Good luck bae.. sws dat je het geen week volhoudt ;)

  • 05 Augustus 2014 - 18:38

    Charlotte:

    Ooooo moeten we echt 1 VV'er missen op familieweekend, maaaaar we houden contact!
    Heel veel plezier lief nichtje xxx Lot

  • 15 Augustus 2014 - 16:08

    Gerrit Gerritsma:

    Dag lieve schat,

    bijna is inmiddels helemaal. Wij hebben de aanloop samen gedaan maar nu ben je helemaal op jezelf. Ik ben ondertussen razend benieuwd hoe deze eerste dagen 'uit van huis' zijn verlopen. Hoop gauw van je te lezen en foto's te zien.

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

VS

Een jaar met AFS naar Amerika!

Recente Reisverslagen:

29 December 2014

Vakanties

11 November 2014

Drie maanden

13 September 2014

Alweer een maand

15 Augustus 2014

In Amerika

05 Augustus 2014

Bijna bijna bijna!
Roos

USA 2014/2015

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 722
Totaal aantal bezoekers 6684

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 29 Juni 2015

VS

Landen bezocht: